1# TIP: WEB FUNGUJE VĎAKA OBSAHU
Obsah webstránky predstavuje text webu, vaša ponuka a nejaké videa/obrázky (ale tým sa tentokrát nebudeme venovať 😊 )
Textový obsah webstránky je vaša vizitka, ktorá vás predstaví. No musí hovoriť aj o tom, ako vašim ideálnym klientom pomôžete, aký bude mať služba či produkt prínos pre zákazníka a ako im môžete zlepšiť/zmeniť život. Toto je potrebné v texte mať uvedené – lebo ľudia u vás nakúpia, len ak sa niečoho boja, alebo potrebujú dosiahnuť nejakú zmenu. A práve vy ste tá správna osoba, ktorá by im v tom mala pomôcť. Toto platí však len v prípade, ak si na web priťahujete vašich ideálnych klientov.
2# TIP: WEB FUNGUJE VĎAKA DIZAJNU
Dizajn webu je dôležitejší ako by ste si mysleli. Nie, nejde len o súhru pár textov a pekných obrázkov, ktoré nalejete do pripravenej šablóny.
Funkčný dizajn je omnoho viac ako len to pekné na webe. Webdizajn by mal byť prispôsobený užívateľskému správaniu tak, aby viedol zákazníkov po stránke ľahko a k vami stanoveným cieľom. Ak sa to tak deje, vtedy hovoríme o funkčnom webdizajne. Funkčné stránky navrhnuté na mieru zákazníkom sú schopné generovať 3% konverziu. U tých úspešnejších stránok to môže byť aj viac. Konverzia = akákoľvek akcia, ktorú na webe od zákazníka požadujete. Môže ísť o nákup, vyplnenie formulára, či preklik na ďalší článok v blogu. Zamyslite sa – má zmysel mať web, ktorý neprináša konverzie?
3# TIP: WEB FUNGUJE VĎAKA SEO
SEO je skratka z anglického spojenia (SEARCH ENGINE OPTIMIZATION), ktoré znamená optimalizácia stránky pre vyhľadávače. Čo to v praxi znamená? Ide o súbor nastavení a štandardov na webstránke a jej pozadí, ktoré ak splníte, váš web sa dostane vysoko do výsledkov vyhľadávania vo vyhľadávači.
Ak máte dobre nastavené SEO, tak vaša stránka je medzi prvými výsledkami, po zadaní kľúčového slova do vyhľadávača pr. google. Okrem toho, že sa celý web prispôsobuje kľúčovým slovám, je tu ešte súbor ďalších faktorov, ktoré ovplyvňujú vašu pozíciu vo vyhľadávaní. Ak ich všetky splníte, máte návštevnosť na vašom webe bez reklamy. No nie je to skvelé?
Ako toto všetko dosiahnete na vašom webe?
Ideálne je, riešiť všetky tieto body hneď na začiatku vášho podnikania – už pri tvorbe webu. Ale ako ma prax naučila, väčšinou týmto častiam podnikatelia nevenujú pozornosť, alebo o nich vôbec nevedia, že sú dôležité. Čo s tým? Samozrejme, všetky veci sa dajú zapracovať už aj v procese, keď webstránka beží. Veď ja som moju za posledný rok prerábala as -krát, a to práve presne preto, aby bola lepšie prispôsobená mojim cieľom a potrebám mojich klientov.
Ak chcete sfunkčniť váš web, alebo sa potrebujete poradiť v oblasti tvorby ponuky, či reklamy – som tu pre vás. Napíšte mi