Online reklama a kampane
Online reklama
Základom úspechu každej webstránky či e-shopu je návštevnosť. Lebo bez návštevnosti je stránka opustená a nemôže produkovať nákupy alebo kontakty. Existuje niekoľko spôsobov ako dostať návštevnosť na vašu stránku. A jedným z nich je využívať online reklamu na sociálnych sieťach alebo na Googli.
Reklama na Facebooku
Mojou špecializáciou je reklamu na Facebooku a Instagrame. Najideálnejšou voľbou v rámci ponuky reklamy na Faceboku je reklama zameraná na návštevnosť stránky, ktorej cieľom je konverzia – nákup služby či produktu, alebo zanechaný kontakt. Reklama na sociálnych sieťach je v porovnaní s Google kampaňami o niečo „lacnejšia“ forma, avšak na to aby vám fungovala optimálne, musí byť v správnych rukách.
Reklamné kampane
Reklamná kampaň je súbor komunikačných aktivít na viacerých miestiach, ale s rovnakým vizuálom, reklamným posolstvom a cieľom.
Zastreším každú vašu reklamnú kampaň, a to nie len v online priestore. Súčasťou kampane je aj kreatíva a tvorba hlavnej reklamnej idey. Pomôžem vám s obchodným názvom, sloganom a hlavným reklamným posolstvom. Následne dostane vaša reklamná kampaň svoju tvár v podobe vyladenej vizualizácie.
Súčasťou mojich služieb je aj tvorba grafiky. Každý vizuál tvorím s poriadnou dávkou kreativity a so zreteľom na obchodný zámer.
Online grafika:
- bannery
- videoreklama
- e-booky
Offline grafika:
- logo a dizajn manuál
- inzercie a bilboardy
- letáky a iné propagačné materiály
Koľko stojí reklama na Facebooku?
- pokročilá reklama na Facebooku
- výber najvhodnejšieho typu reklamy s ohľadom na vaše ciele
- poradenstvo pri ponuke a rozpočte reklamy
- priebežná optimalizácia reklamy
- na záver vyhodnotenie úspešnosti kampane
- možnosť doobjednania grafiky a profesionálneho popisu k reklame
od 100€ / reklama
Čo získate?
- obchodnú ponuku zabalenú do kreatívnej idei
- grafické spracovanie kampane
- komunikačný plán - časový harmonogram kampane
- návrhy na umiestnenie reklamy
- rôzne grafické varianty kampane podla umiestnenia
- v prípade záujmu aj komunikácia s printovými médiami
- vyhodnotenie úspešnosti kampane